درباره وبلاگ


اخبار درج شده بر گرفته از سايتهاي خبري معتبر ميباشد.
موضوعات


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 121
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 61041
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

خبرهاي داغ
اخبار ایران و جهان

احمدی نژاد: با اجرای بخشی از هدفمندی یارانه‌ها، اهداف کامل محقق نمی‌شود

احمدی‌نژاد در دومین سالگرد آغاز اجرای هدفمندی در گفتگوی تلویزیونی دوشنبه شب 90/10/2 در مورد شرایط اقتصادی کشور توضیح داد. وی هدفمندی را در رسیدن به اهدافی چون کاهش فاصله طبقاتی و مهار رشد مصرف انرژی موفق می‌داند. وی بر تمرکز مدیریت اقتصاد کشور تاکید کرد و خواستار توجه به امنیت همه‌جانبه در اقتصاد کشور شد.

رییس‌جمهور در گفت‌وگوی زنده خود با مردم که از شبکه یک سیما پخش شد، تاکید کرد: با توجه به قانون هدفمند کردن یارانه‌ها باید گفت در بحث تولید، این قانون موفق عمل کرده است.

به گزارش «تابناک» و به نقل از خبرگزاری‌ها محمود احمدی‌نژاد در ابتدای سخنان خود با اشاره به بارندگی خوب امسال از اول سال آبی، ابراز امیدواری کرد که به لطف خداوند این بارندگی‌ها در کشور ادامه پیدا کند تا بخشی از آثار خشکسالی برطرف شود.

وی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و آثار آن در جامعه اظهار کرد: قانون هدفمند کردن یارانه‌ها از طرح‌های بزرگ اقتصادی کشور و در واقع باید گفت بزرگ‌ترین طرح اقتصادی بود که در کشور فرصت اجرا پیدا کرده است.

رییس‌جمهور همچنین به طرح تحول اقتصادی در هفت محور اشاره کرد و گفت: اولین بحث طرح تحول اقتصادی، هدفمند کردن یارانه‌ها بود. از طرف دیگر کارهای مربوط به اصلاح نظام بانکی نیز تمام شده است. اصلاح نظام توزیع نیز آغاز شده است. لایحه اصلاح نظام گمرکی را نیز به مجلس داده‌ایم و کارهای عملیاتی مربوط به آن در حال انجام است. در مورد اصلاح نظام مالیاتی نیز لایحه مرتبط با آن را به مجلس شورای اسلامی ارایه داده‌ایم.

وی به بحث تغییر پول ملی و ارتقای ارزش آن و حذف صفرها نیز اشاره کرد و افزود: برای اجرای این امر نیز آمادگی داریم و منتظر هستیم که شرایط مناسب برای اجرای آن ایجاد شود.

احمدی‌نژاد با تاکید بر این‌که "اقتصاد ما دارای بیماری‌های مزمن است"، ادامه داد: با بررسی‌های کارشناسی، طرح تحول اقتصادی آماده شد که هدفمند کردن یارانه‌ها یکی از مهم‌ترین آنها بود.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب